10 ćwiczeń dobrych dla kobiet (w GIFach)

Poniżej zestaw 10 ćwiczeń, które przysłużą się naszym kobiecym ciałom. Polecane są szczególnie dla kobiet planujących zajście w ciążę, a także w ciąży i po porodzie, ale ja potraktowałabym je jako uniewersalne dla wszystkich z nas. Wzmacniają całe ciało, w tym mięśnie brzucha i mięśnie Kegla, pomagają rzeźbić ramiona, pośladki i uda. Każde z ćwiczeń wykonujemy we własnym tempie przez 60 sekund. 1. „deska Spidermana” 1 2. przysiady z podrzucaniem piłki 2 3. przysiady z obciążeniem 3 4. rozciąganie taśmy 4 5. wykroki 5 6. unoszenie bioder z podnoszeniem nogi 6 7. spacer z taśmą 7 8. wyciąg ramion 8 9. ślizgi nóg 9 10. unoszenie nogi przy podniesionym biodrze10   Źródło: Pregnancy Exercises, Man Repeller

 

 

  • http://www.kinoswinka.pl/ Świnka

    Super taka forma pokazywania ćwiczeń!!! :) I w ogóle motywujące to jest, że Pani w ciąży, która pewnie ma mniej siły- ćwiczy! :)

    • http://afterkorpo.pl AfterKorpo

      ja zapisując się na zajęcia dla kobiet w ciąży myślałam, że będziemy machać bioderkami itp, a tymczasem dostałyśmy normalny wycisk poza brzuchami :P

  • http://swieczek.pl/ Świeczek

    Ćwiczenia fajne, ale czemu nazywasz przysiady skłonami? ;)

    • http://healthandthecity.pl/ ika (Health and the City)

      Haha, dobre pytanie – chyba o zbyt późnej godzinie wrzucałam wczoraj ten tekst;) Dzięki, poprawiam;)